Moi! Matka Hua Hiniin Thaimaahan on alkanut taas houkuttelemaan Palmuaseman upeiden kuvien myötä. Kysyin Matka-agenteilta tarjousta 12 päivän matkasta sinne ensi marraskuulle. Paketti olisi maksanut 2055 euroa per henkilö, sisältäen majoituksen, lennot, lentokenttäkuljetukset ja tullessamme ostoskassin huoneessa.
Hinta tuntui kalliiilta. Muutaman päivän päästä kuulin,että Maria ja Jenna ovat lähdössä Thaimaahan tammikuussa 2019. Meinasin jo lähteä sinne silloin, mutta kuulinkin Sannalta, että Palmuaseman risteily on tulossa juuri samaan aikaan. Todennäköisesti menen ensin risteilylle.
Haluan antaa Royal Caribbeanille toisen mahdollisuuden. Heillä on nettisivuillaan joulukalenteri, jossa arvotaan päivittäin risteilylahjakortteja.
Herätessä tuli mieleeni, että kun esimerkiksi Aurinkomatkoilla on käytössä nopean varaajan edut, niin voisko Matka-agenteilla olla vakioasiakkaille joku kanta-asiakassysteemi niille asiakkaille, jotka ovat varanneet sieltä jo useamman matkan? Jos tuota systeemiä kokeiltaisiin aluksi vaikka 10-15 prosentin alennuksella, kuinka paljon matkavaraukset lisääntyisivät?
Kahden hengen kahden viikon matka Thaimaahan reilut 4000 e on vähän liian kallista mun budjetille, vaikka matkapakettiin sisältyykin Finnairin suorat lennot.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti