Moikka!
Näin Eckerö Linen nettisivuilta, että Popedassakin soittava Costello Hautamäki on M/s Finlandialla keikalla keskiviikkona 20.5. Pian varasinkin jo päiväristeilyn, tuonne on pakko päästä!
Lähdin matkaan Länsiterminaalista jo aamupäivästä, laiva lähti kello 9.00.
Olin varannut etukäteen laivan aamupalan itselleni ja avustajalleni kello 10. Ennen sitä otin vadelmalonkeron risteilyn kunniaksi. Ennen aamupalaa tapasin vielä tuttuja ja nautin vadelmalonkeron sekä juustonaksuja.
Aamiainen oli monipuolinen ja maukas, kaikkea löytyi juustomunakkaasta porkkanakakkuun. Syömisen jälkeen kävin laivan yleisten tilojen invavessassa.
Nippa nappa selvittiin, wc oli ahdas ja pytty väärän mallinen. Hyttiä meillä ei ollut, koska olimme päiväristeilyllä.
Tallinnassa sää oli pilvinen, harmaa ja viileä. Kävimme Kalevin suklaakaupassa ja Olde Hansa-ravintolan lähellä. Moneen paikkaan oli portaat.
Olimme maissa noin kuusi tuntia. Lopulta oli jo kylmä ja menimme Viru -hotelliin syömään. Söin Amarillon fajitakset, tortilloja kanatäytteellä. Reissun loppuhuipennus oli upea Costellon konsertti. Koko risteily maksoi noin 85 euroa kahdelta hengeltä, hinta-laatusuhde erinomainen!





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti